Aspectul contemporan și agilitatea sporită sunt date de noua furcă inversată Marzocchi, aspectul frontal sportiv fiind completat de apărătoarea roții și de protecțiile furcii. În partea posterioară, o nouă basculă din aluminiu și amortizoarele “stereo” Marzocchi sunt întregite de un subcadru mai îngust, de o apărătoare mai subțire și de un bloc de lumini mai compact. Șaua a fost remodelată, fiind mai subțire, cu o formă ce susține pilotul mai bine pe viraje, totodată oferind mai mult loc pentru picioare.
Cele două moduri de pilotaj (Road și Rain) sunt acum conectate cu o unitate centrală care măsoară inerția maselor, sistemele Optimised Cornering ABS și Traction Control fiind dotări standard.
Propulsat de aclamatul motor Bonneville cu doi cilindri în paralel și capacitatea de 900 cmc, Speed Twin 900 îmbină caracterul clasic cu performanțele moderne și eficiența. Cuplul maxim de 80Nm este furnizat la 3.800 rpm, iar sunetul incitant al sistemului de evacuare te face să-ți dorești să-l auzi mereu.
Echipat cu componente de calitate, tehnologie actuală și având o poziție de pilotaj confortabilă, Speed Twin 900 propune o experiență mai agreabilă ca niciodată. Finisajele, materialele, designul minunat și cele peste 120 de accesorii originale, care pot reflecta stilul fiecărui motociclist, fac din Speed Twin 900 un clasic contemporan superb.
Noul Speed Twin 900 are trei scheme coloristice distincte. Cumpărătorii pot alege între sportivul Pure White (alb cu dungi albastre și portocalii pe rezervor), Phantom Black (negru cu dungi gri și accente aurii) sau Aluminium Silver (argintiu cu accente roșii ce scot în evidență logo-ul Triumph).
Există un kit de limitare a puterii pentru cei care au permis de conducere categoria A2, acesta putând fi ușor înlocuit atunci când se dorește revenirea la puterea maximă a motorului.
MOTOR: | 2 cilindri în paralel, 8 valve, 270 grade, SOHC |
---|---|
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 900 cc |
RAPORT DE COMPRESIE: | 11:1 |
PUTERE: | 65 PS / 64 bhp (47.8 kW) @ 7,500 rpm |
CUPLU: | 80 Nm @ 3,800 rpm |
TRANSMISIE: | pe lanț |
CUTIE DE VITEZE: | 5 trepte |
PORNIRE: | electrică |
DIMENSIUNI: | |
---|---|
GREUTATE: | 216 kg |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 780 mm |
ANVELOPĂ FAȚĂ: | 100/90-18 |
ANVELOPĂ SPATE: | 150/70 R17 |
FRÂNĂ FAȚĂ: | 1 disc de 310 mm, etrier cu 4 pistoane, ABS |
FRÂNĂ SPATE: | 1 disc de 255 mm, etrier cu 2 pistoane Nissin |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Marzocchi de 41 mm, cursă 120 mm |
SUSPENSIE SPATE: | 2 amortizoare Marzocchi RSU, reglabile, cursa 116 mm |
REZERVOR: | 12 L |
ALTE DETALII: | sistem ABS optmizat pentru viraje, |
---|---|
accelerație ride-by-wire, | |
două moduri de pilotaj (Road și Rain), | |
ambreiaj Torque – Assist, | |
controlul tracțiunii TTC decuplabil, | |
immobiliser, | |
priză USB, | |
sistem de lumini LED pe spate, | |
bord multi-funcțional cu afișaj digital LCD și analogic, | |
peste 140 de accesorii opționale | |
CULOARE: | Aluminium Silver/Carnival Red/Jet Black, Pure White/Maui Blue/Tangerine Orange, Phantom Black/Aurum Gold |
AN MODEL | 2025 |