Street Triple 765 R, combină stilul și atitudinea agresivă cu performantul motor cu trei cilindri de 765 cmc, având acum 120 de cai putere, cuplul e mai bogat (80 Nm), răspunsul accelerației e mai rapid, iar sunetul deosebit îi pune în valoare caracteristicile.
STREET TRIPLE R în câteva cifre:
Noul sistem ABS optimizat pentru viraje e gestionat de IMU (Unitatea de Măsurare a Inerției), are setări diferite pentru fiecare dintre cele patru moduri de pilotaj și asigură frânarea optimă atunci când motocicleta este înclinată.
Sistemui de control al tracțiunii este – de asemenea – optimizat pentru viraje, are patru moduri de intervenție sau se poate dezactiva, astfel că fiecare pilot își poate personaliza propriul stil de condus.
Ergonomia a fost îmbunătățită, ghidonul e mai lat cu 12 mm, poziția în șa e mai angajantă. Sistemul de frânare Brembo M4.32 e compus din două etriere monobloc cu patru pistonașe montate radial și discuri de 310 mm pentru roata frontală și un etrier Brambo cu un singur pistonaș și disc de 220 mm pentru roata din spate.
Versiunea “R” este echipată cu furca inversată Showa Big Piston cu o cursă a suspensiei de 115 mm, în timp ce în zona posterioară este prezent un monoamortizor Showa cu rezervor și o cursă de 133,5 mm.
Bascula în forma unei aripi de pescăruș e un echilibru între rigiditatea la torsiune și flexibilitatea laterală, contribuind la stabilitatea foarte bună în timpul vitezelor ridicate.
Street Triple R are un ecran multifuncțional TFT cu interfață prietenoasă, logică și intuitivă, modurile de pilotaj schimbându-se rapid prin butonul dedicat.
Stilul modern și agresiv e scos în evidență de componente precum deflectorul de deasupra bordului, admisia de aer, noul rezervor de 15 litri, panourile laterale sau ansamblul posterior ascuțit.
Dotările premium sunt completate de sistemul Triumph Shift Assist (quickshifter) pe urcare și retrogradare, ambreiajul de tip asistat și cu alunecare controlată, lumini cu LED, sistemul care controlează ridicarea roții anterioare la aceelerații puternice sau anvelopele Continental ContiRoad.
NORMA DE POLUARE: | Euro 5 |
---|---|
MOTOR: | 3 cilindri in linie, 12 valve, DOHC |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 765 cc |
RACIRE: | cu lichid |
RAPORT DE COMPRESIE: | 13.25:1 |
PUTERE: | 120 CP |
CUPLU: | 80Nm @ 9,500 rpm |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrică |
TRANSMISIE: | pe lanț |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 826 mm |
---|---|
GREUTATE: | 189 kg |
ANVELOPE FAȚĂ: | 120/70 ZR17 |
ANVELOPE SPATE: | 180/55 ZR17 |
FRANĂ FAȚĂ: | 2 discuri semi-flotante 310 mm, etriere Brembo M4.32 cu 4 pistoane, OC-ABS |
FRANĂ SPATE: | 1 disc de 220 mm, etrier Brembo cu 1 piston, OC-ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Showa SF-BPF de 41 mm, reglabilă, cursa de 115 mm |
SUSPENSIE SPATE: | monoamortizor Showa, reglabil, cursa de 133,5 mm |
REZERVOR: | 15 L |
ALTE DETALII: | sistem ABS Cornering |
---|---|
sistem de frânare Brembo | |
sistem de suspensii complet reglabile Showa | |
accelerație Ryde-by-Wire | |
Shift Assist Quickshifter | |
ambreaj Slip-Assist | |
bord multifunctional cu display TFT | |
patru moduri de pilotaj (Rain, Road, Sport, Rider) | |
faruri cu LED | |
anvelope Continental ContiRoad | |
AN MODEL: | 2024 |
CULORI: | Crystal White, Silver Ice, Pure White, Matt Baja Orange |