Atracția unui naked în cel mai pur stil – pe stradă sau pe circuit
Noua generație Street Triple vine cu o tehnologie mai avansată, un aspect surprinzător, sistem de frânare rafinat și o manevrabilitate care setează noi standarde în această categorie. RS este cel mai puternic Street Triple produs vreodată.
Datorită multiplelor îmbunătățiri provenite din experiența curselor Moto2™, renumitul motor cu trei cilindri de 765 cmc scoate acum 130 de cai putere, cea mai mare din clasă. De asemenea, cuplul e mai bogat (80 Nm), răspunsul accelerației e mai rapid, iar sunetul deosebit îi pune în valoare caracteristicile.
Noul sistem ABS optimizat pentru viraje e gestionat de IMU (Unitatea de Măsurare a Inerției), are setări diferite pentru fiecare dintre cele cinci moduri de pilotaj și asigură frânarea optimă atunci când motocicleta este înclinată.
Sistemul de control al tracțiunii este – de asemenea – optimizat pentru viraje, are patru moduri de intervenție sau se poate dezactiva, astfel că fiecare pilot își poate personaliza propriul stil de condus.
Ergonomia a fost îmbunătățită, ghidonul e mai lat cu 12 mm, poziția în șa e mai angajantă. Noul sistem de frânare Brembo Stylema e compus din două etriere monobloc montate radial cu patru pistonașe și discuri de 310 mm pentru roata frontală și un etrier Brambo cu un singur pistonaș și disc de 220 mm pentru roata din spate.
Versiunea RS este echipată cu furca inversată Showa Big Piston cu jambe de 41 mm și o cursă a suspensiei de 115 mm, în timp ce în zona posterioară este prezent un monoamortizor Öhlins STX40 cu rezervor și o cursă de 131,2 mm, ambele fiind complet reglabile pe încărcare, compresie și revenire.
Performantele anvelope Pirelli Supercorsa SP V3 sunt dotare standard, asigură aderență maximă și stabilitate la viteze ridicate. Ecranul TFT multifuncțional cu diagonala de 5 ” are o interfață prietenoasă, logică și intuitivă, modurile de pilotaj schimbându-se rapid prin butonul dedicat. Pentru a folosi sistemul My Triumph Connectivity este nevoie de modulul Bluetooth, furnizat ca accesoriu.
Tot ca accesoriu există și o șa mai joasă cu 28 mm; în plus, o altă articulație mai poate coborî șaua cu 10 mm, făcând motocicleta accesibilă tuturor.
Street Triple RS este gata pentru și pentru circuit, dotările standard incluzând quickshifter (Triumph Shift Assist), mod de pilotaj Track, cronometru pentru tur. Geometria a fost revizuită pentru acuratețea virajelor.
Dotările premium sunt completate de ambreiajul asistat și cu alunecare controlată, lumini complete cu LED ce includ lumină pentru timpul zilei (DRL), sistemul care controlează ridicarea roții anterioare la aceelerații puternice, priză USB sau imobilizator.
NORMA DE POLUARE: | Euro 5 |
---|---|
MOTOR: | 3 cilindri in linie, 12 valve, DOHC |
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 765 cc |
PUTERE: | 130 CP |
RAPORT DE COMPRESIE: | 13.25:1 |
CUPLU: | 80 Nm la 9500 RPM |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrica |
TRANSMISIE: | pe lant |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 836 mm |
---|---|
GREUTATE: | 188 kg |
ANVELOPE FAȚĂ: | 120/70 ZR17 |
ANVELOPE SPATE: | 180/55 ZR17 |
FRANĂ FAȚĂ: | 2 discuri semi-flotante de 310 mm, etriere Brembo Stylema 4 pistoane, OC-ABS |
FRANĂ SPATE: | 1 disc de 220 mm, etrier Brembo cu 1 piston, OC-ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Showa BPF de 41 mm, reglabilă |
SUSPENSIE SPATE: | monoamortizor Ohlins STX40, reglabil |
REZERVOR: | 15 L |
ALTE DETALII | Faruri cu LED |
---|---|
sistem ABS Cornering | |
sistem de franare Brembo Stylema | |
furcă Showa complet reglabilă | |
amortizor spate Ohlins STX40 complet reglabil | |
accelerație Ryde-by-Wire | |
contol al tractiunii decuplabil | |
cinci moduri de pilotaj (Rain, Road, Sport, Rider, Track) | |
ambreaj Slip-Assist | |
Shift Assist Quickshifter | |
lap timer | |
bord multifunctional cu display TFT color de 5 inch | |
anvelope Pirelli Diablo Supercorsa V3 | |
CULORI: | Carnival Red, Silver Ice, Cosmic Yellow, Phantom Black |
AN MODEL: | 2025 |