BONUS: Cutii laterale + kit montaj și stand central în valoare de 1.340 € incluse în preț (Set cutii laterale A9501341 – 770 Eur, Suport cutii laterale A9501288 – 330 Eur, Cric central A9770185 – 240 Eur).
Triumph Tiger 850 Sport este un model incredibil de versatil. Apt pentru orice sarcină, trasează noi standarde în ceea ce privește polivalența: aventuri pe șosele, străbaterea junglei urbane, ture de weekend sau călătorii îndelungate. Este un adevărat all-rounder cu caracter, care pune în echilibru accesibilitatea cu competențele.
Din momentul în care ai apăsat butonul de pornire, pulsul ți se sincronizează cu motorul cu trei cilindri. Iți produce fiori de plăcere, dar îți transmite și încredrea de care ai nevoie. Pentru că se poate instala un kit de reducere a puterii pentru permisul de categoria A2, Tiger 850 Sport deschide orizonturi și începătorilor. Că e vorba despre prima motocicletă adevărată, primul model adventure sau polivalența pe care o cauți, Tiger 850 Sport are tehnologia, dotările și atitudinea pentru un pilotaj entuziasmant.
Sentimentele transmise de motor sunt esențiale pentru o experiență completă și cei trei cilindri în linie au un caracter care își dorește cât mai multă acțiune. Pentru Tiger 850 Sport, tehnicienii britanici au conceput setări distincte, care asigură cuplu superior în zona turațiilor joase și medii. Puterea maximă de 85 de cai se atinge la 8.500 rpm, cu un cuplu de 82 Nm la 6.500 rpm, Tiger 850 Sport fiind totodată previzibil și sportiv.
Întrucât fiecare pilot este unic, Tiger 850 Sport se poate ajusta în funcție de preferințe: ghidonul lat are unghi reglabil, parbriz reglabil, șaua se poate amplasa la două înălțimi diferite, amortizorul central cu gaz Marzocchi are setări multiple. Dotările includ moduri de pilotaj, ABS și control al tracțiunii decuplabil, ambreiaj asistat cu alunecare controlată.
Tiger 850 Sport este disponibil în două variante de culoare (gri/roșu și gri/negru), iar Triumph a conceput pentru acest model zeci de accesorii originale, practice și stilate (ex.: genți laterale, top box, manșoane încălzite, șa încălzită pentru pilot și pasager, parbriz pentru turism, protecții pentru mâini, cric central, protecții pentru motor, radiator, far, furcă și rezervor, ș.a.).
MOTOR: | 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC |
---|---|
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 888 cc |
RAPORT DE COMPRESIE: | 11.27:1 |
PUTERE: | 85 CP |
CUPLU: | 82 Nm la 6.500 rpm |
TRANSMISIE: | pe lanț |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrică |
DIMENSIUNI: | 2248 x 831 x 1410-1460 mm |
---|---|
GREUTATE: | 192 kg |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 820 – 840 mm |
ANVELOPĂ FAȚĂ: | 100/90-19 |
ANVELOPĂ SPATE: | 150/70R17 |
FRÂNĂ FAȚĂ: | Brembo Stylema Monobloc cu patru pistoane, două discuri de 320 mm, ABS |
FRÂNĂ SPATE: | un disc de 255 mm, etrier cu un piston, ABS |
SUSPENSIE FAȚĂ: | suspensie Marzocchi cu o furcă inversată de 45 mm |
SUSPENSIE SPATE: | suspensie Marzocchi |
REZERVOR: | 20 L |
ALTE DETALII: | două moduri de pilotaj, Road și Rain, |
---|---|
sistem ABS | |
control al tracțiunii decuplabil, | |
ambreiaj asistat cu alunecare controlată, | |
suspensii Marzocchi, | |
sistem de frânare Brembo Stylema, | |
șa reglabilă pe înălțime, | |
parbriz reglabil, | |
ghidon reglabil, | |
bord TFT de 5 inch. | |
CULOARE: | Gri/Roșu, Gri/Negru, Verde/Negru, Rosu/Gri |
AN MODEL: | 2024 |