Disponibil din martie 2025.
Noul Tiger Sport 800 se distinge prin motorul cu trei cilindri puternic și plin de caracter care te îmbie la un pilotaj incitant, angajant și dinamic.
Conceput să ofere echilibrul perfect între performanțele sportive și aptitudinile turistice pentru distanțe lungi, Tiger Sport 800 emoționează prin performanțele motorului, poziția de pilotaj confortabilă, polivalența inegalabilă, tehnologie, dotări și finisaje premium.
Noul și performantul motor de 800 cmc scoate o putere de 115 cai la o turație de 10.750 rpm. Mai important, 90% din cuplu e disponibil pe plaja turațiilor medii, cu un vârf de 84 Nm la 8.500 rpm, aceasta însemnând că pilotul simte un răspuns instantaneu al accelerației.
Cu o ciclistică ce inspiră încredere, suspensie reglabilă Showa, etriere montate radial și cântărind 214 kg cu plinurile făcute, Tiger Sport 800 este manevrabil și stabil. Carenajul aerodinamic și deflectorul standard oferă protecție împotriva vântului; poziția spațioasă pentru pilot și pasager, șaua confortabilă și mânerele pentru pasager integrate, toate acestea asigură confortul în cazul lungilor călătorii.
Dotările tehnologice garantează performanțe optime în orice condiții. Există trei moduri de pilotaj, dispozitiv Triumph Shift Assist, sistem Optimised Cornering ABS și Traction Control pentru viraje (datorită unității centrale care măsoară inerția maselor), luminile sunt cu LED, bord multifuncțional cu ecran LCD și TFT, navigația tip turn-by-turn și conectivitatea Bluetooth fiind dotări standard.
Fiecare motociclist îți poate configura propriul Tiger Sport 800 după dorință alegând din cele peste 40 de accesorii originale, de la evacuarea Akrapovič din titan și capăt din carbon la sisteme complete de bagaje cu genți laterale care se integrează în codiță fără un suport suplimentar sau top box în care intră două căști. Proprietarii se bucură de cel mai mic cost de întreținere din această categorie, intervalul de service fiind la 16 mii km.
MOTOR: | 3 cilindri în linie, 12 valve, DOHC |
---|---|
RACIRE: | cu lichid |
CAPACITATE CILINDRICĂ: | 798 cmc |
RAPORT DE COMPRESIE: | 13.2:1 |
PUTERE: | 115 CP |
CUPLU: | 83 Nm @ 8,500 rpm |
TRANSMISIE: | pe lanț |
CUTIE DE VITEZE: | 6 trepte |
PORNIRE: | electrică |
DIMENSIUNI: | |
---|---|
GREUTATE: | 214 kg |
ÎNĂLȚIME ȘA: | 835 mm |
ANVELOPE FAȚĂ: | 120/70 R 17 |
ANVELOPE SPATE: | 180/55 R 17 |
FRÂNĂ FAȚĂ: | 2 discuri flotante de 310 mm, etriere radiale cu 4 pistoane, ABS optimizat pentru viraje |
FRÂNĂ SPATE: | 1 disc de 255 mm, etrier cu un piston, ABS optimizat pentru viraje |
SUSPENSIE FAȚĂ: | furcă inversată Showa 41 mm, cursă 150 mm |
SUSPENSIE SPATE: | Monoamortizor Showa RSU, reglabil, cursă 150 mm |
REZERVOR: | 18.6 L |
ALTE DETALII: | iluminare cu LED, |
---|---|
sistem ABS optimizat pentru viraje, | |
ambreiaj Slip-Assist, | |
controlul tracțiunii TTC decuplabil, | |
trei moduri de pilotaj: Road, Rain și Sport, | |
Triumph Shift Assist, | |
suspensii Showa, | |
navigația tip turn-by-turn, | |
conectivitatea Bluetooth, | |
parbriz reglabil, | |
bord multi-functional cu afisaj TFT. | |
CULORI: | Graphite/Sapphire Black, Caspian Blue/Phantom Black, Cosmic Yellow, Sapphire Black |
AN MODEL: | 2025 |